• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 126
Mottagna reaktioner
620
Poäng
637
Ja sådär gör jag med. Men denna ggn SKA jag!
Får jag fråga vad du betalar samma lagt på lånen i mån? Själv ligger jag på 7500

Ungefär samma här, eller lite lägre:

Swedbank 3000
SEB 2000
Monobank 1300

Men har 10 K på Betalkoll (ej synliga på UC) jag tänkt betala ner 1000 kr i månaden på också.

Trots att du har högre (lägre? ) underskott än mig har du 0,5 bättre i UC. Men då har jag tre ganska färska ff så de kanske är de som tynger ner min lite extra från din.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Landa

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
368
Mottagna reaktioner
123
Poäng
307
Ungefär samma här, eller lite lägre:

Swedbank 3000
SEB 2000
Monobank 1300

Men har 10 K på Betalkoll (ej synliga på UC) jag tänkt betala ner 1000 kr i månaden på också.

Trots att du har högre (lägre? ) underskott än mig har du 0,5 bättre i UC. Men då har jag tre ganska färska ff så de kanske är de som tynger ner min lite extra från din.

Ja det är mina FF. Min senaste togs nu i maj. En är ett halvår nästa mån och två försvinner runt jul. Det vet jag att dessa gör mitt betyg såpass bra. Ditt kommer bli bättre sen
 
Senast ändrad:

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 126
Mottagna reaktioner
620
Poäng
637
Ja det är mina FF. Min senaste togs nu i maj. En är ett halvår nästa mån och två försvinner runt jul. Det vet jag att dessa gör mitt betyg såpass bra. Ditt kommer bli bättre sen

Så då siktar du på ett samlingslån efter jul antar jag?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Gaston bra jobbat hittills! Monobank som ska väck då bar :)!
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 308
Mottagna reaktioner
7 561
Poäng
5 137
Nä, inte direkt, 360t och närmare 70t i underskott :( Borde inte ha det betyget kan jag tycka!
Underskottet är ju högt i förhållande till inkomsten. Jag har samma underskott och 146 t i inkomst... helt åt helvete. Men tog bort räntor i deklarationen och är nu nere på 19 t kr.
 

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 126
Mottagna reaktioner
620
Poäng
637

Haha, ja! Tycker även sånna här mikroförändringar är superkul! I våras stod det typ helt still i fyra månader (trots att jag öste in) och normalläge är ju att det går åt andra hållet så minsta förändring söderut är guld värd:-D
 

ettib

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Juni 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Underskottet är ju högt i förhållande till inkomsten. Jag har samma underskott och 146 t i inkomst... helt åt helvete. Men tog bort räntor i deklarationen och är nu nere på 19 t kr.
Hmm, hur gör man det?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp